1396-06-22 21:46
614
0
44015
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

جمهوری اسلامی ایران چشم امید تمامی مظلومان جهان است / دشمن دنبال ایجاد تفرقه بین صفوف مسلمین است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی شورای تأمین استان با اشاره به کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار گفت: امروز در میان سکوت طولانی مدعیان حقوق بشر در قبال نسل کشی مسلمانان در میانمار، جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام، چشم امید مسلمانان و مظلومان جهان است.

به گزارش گلستان ما ؛ "علی اصغر طهماسبی" در جلسه کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی شورای تأمین استان، یادآور شد: موضع گیری جمهوری اسلامی در قبال ظلمی که به مسلمانان و مظلومان در گوشه و کنار جهان می شود، همان مسأله ای است که به مذاق دشمن خوش نمی آید و دلیل دشمنی استکبار جهانی با ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تحکیم وحدت در جهان اسلام باید مورد توجه همه کشورها و دول اسلامی قرار داشته باشد، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین صفوف مسلمین است و در سالهای آتی نیز با این حربه در منطقه خاورمیانه موفق بوده است، نباید اجازه بدهیم اختلافات جزئی در مذاهب سبب دشمنی امت اسلام با یکدیگر شود.

رئیس کمیسیون اقوام، مذاهب و اقلیت های دینی شورای تأمین استان اظهار داشت: افراطی گری در هر لباسی و از سوی هر فردی عملی مقبوح است، باید بد اخلاقی ها را کنار گذاشته و وحدت و انسجام بین مذاهب را تقویت نماییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یادآور شد: طی سالهای گذشته بیشترین توان جبهه مقاومت صرف مقابله با گروههای تکفیری در سوریه و عراق شده است و این درحالی است که رژیم غاصب صهیونیستی به لطف همین گروههای تکفیری تروریستی، در هیچ زمانی تا این اندازه در حاشیه امنیت نبوده است.

وی در پایان حفظ وحدت شیعه و سنی و تعامل و گفتگو بین دول اسلامی را تنها راه نجات و برون رفت منطقه از بحران جنگ و نبرد با تروریسم عنوان نمود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.